Bildgalleri
(1/6)
Fender Player II Stratocaster + Fender Mustang II V2 I nära nyskick.
Säljes
6 700 kr
Be säljaren att skicka med Frakt med köpskydd! Det är säkert, snabbt och du får varan hem till dig. Läs mer
Varubeskrivning
Skick: Mycket bra skick - som ny
Typ av gitarr: Elgitarrer
Säljer ett riktigt fint gitarrpaket i absolut toppskick. Perfekt för både hemmaspelaren och den som vill uppgradera till instrument i proffsklass.
Fender Player II Stratocaster Hialeah Yellow. Senaste modellen i nära nyskick så när som på ett litet, märke på huvudets topp/kant. Spelar fantastiskt.
Fender Mustang II V2 (40W): Mångsidig modelleringsstärkare med inbyggda effekter. Mycket sparsamt använd. 6700kr för kittet, 6000kr för gitarren själv, 1000kr för förstärkaren själv.
Obs: Knappen för att visa hela beskrivningen har bara en visuell effekt.
Användarprofil
Du måste vara inloggad för att se användarprofiler och skicka meddelanden.
Logga inAnnonsens metadata
Senast ändrad: 2026-06-22 kl. 22:40 ・ Annons-ID: 24066345