Bildgalleri
(1/6)
Fender Player II Stratocaster Hialeah Yellow
Säljes
6 000 kr
Be säljaren att skicka med Frakt med köpskydd! Det är säkert, snabbt och du får varan hem till dig. Läs mer
Varubeskrivning
Skick: Mycket bra skick - som ny
Typ av gitarr: Elgitarrer
Säljer min fina Fender Player II Stratocaster i den snygga färgen Hialeah Yellow med lönngreppbräda.
Gitarren är i mycket fint skick och har endast använts sparsamt hemma. Inga tekniska fel och banden är i utmärkt skick. Endast ett litet märke på huvudets övre kant.
Plaver Il-serien är Fenders senaste generation och erbjuder hög spelkomfort, stabil stämning och klassiskt Stratocaster-sound med moderna funktioner.
Perfekt för allt från blues och rock till pop, funk och hårdare musik.
Obs: Knappen för att visa hela beskrivningen har bara en visuell effekt.
Användarprofil
Du måste vara inloggad för att se användarprofiler och skicka meddelanden.
Logga inAnnonsens metadata
Senast ändrad: 2026-06-22 kl. 22:41 ・ Annons-ID: 23852368