Bildgalleri
(1/5)
säljer en jätte fin dam väska!
Säljes
300 kr
Be säljaren att skicka med Frakt med köpskydd! Det är säkert, snabbt och du får varan hem till dig. Läs mer
Varubeskrivning
Skick: Mycket bra skick - som ny
Kön: Kvinna
Säljer en fin silver/guldig väska, har haft på mig den 1 gång på ett bröllop och det var bara då den har tagit plats i min garderob för jätte länge köpt i Italien, det står made in china på den dock? Den kostade 60e/600 kr jag säljer den för hälften 300kr. Tre olika sätt att bära den som en kuvart väska, man kan håla den i handen oxh man kan ha den över axeln, funkar till klubb/ cafe och annat jätte fin vädka verkligen!
Finns i malmö kan skickas!
Vid mer interesse skriv!
Obs: Knappen för att visa hela beskrivningen har bara en visuell effekt.
Användarprofil
Du måste vara inloggad för att se användarprofiler och skicka meddelanden.
Logga inAnnonsens metadata
Senast ändrad: 2026-06-22 kl. 01:01 ・ Annons-ID: 24231042