Bildgalleri
Harley Davidson
Säljes
10 000 kr
Varubeskrivning
Skick: Okej skick - synligt använd
Läs gärna hela annonsen!
Funderar på att sälja min Harley Davidson golfbil, fast jag vet att jag kommer ångra det!
Elvis hade likadana på Graceland, bara det !
Fullt fungerande men får nog ses som ett renoveringsobjekt. Jag har reparerat, inte renoverat! Köp och bytt ut tänddelar, förgasare, luftfilter, chokevajer, tändningslås och framdäck mot nya delar. Blästrat och pulverlackat framfälgen när jag ändå höll på. Rengjort tanken och bytt bränsle filter.
Den är från 1981, näst sista året HD tillverkade golfbilar. Har en 248cc tvåtakts motor som inte ger omkörnings möjligheter. Svängradie som en Finlandsfärja, låsningsfria bromsar, och många "smiles per miles" Finns en verkstadshandbok och en vindruta, osäker på om den är original dock. Säljer till högstbjudande, utsatt pris är för att börja någonstans. Byte mot jukebox, flipperspel ( även objekt), engelsk telefonkiosk, bensinpump eller något annat onödigt som man inte kan leva utan är full möjligt.
Användarprofil
Du måste vara inloggad för att se användarprofiler och skicka meddelanden.
Logga inAnnonsens metadata
Senast ändrad: 2026-06-21 kl. 19:41 ・ Annons-ID: 24224643