Bildgalleri
Vivacity 2002
Säljes
8 500 kr
Varubeskrivning
Skick: Bra skick - varsamt använd
Hej! Har blivit dags att sälja min fina Vivacity. Eftersom jag har köpt en annan moppe. Den går bra och är rolig och köra. Allting funkar förutom halvljuset. Men de är bara och köra med helljus eftersom de funkar. Sen funkar inte styrlåset heller tyvärr. Annars funkar allting och den går riktigt bra. Mopeden är helt original förutom dragen v ring. Så gör cirka 60 med bra axx. Så en riktigt rolig moppe och köra. Lite små skavanker på kåporna men allt sitter fast med skruvar. Inte med buntband som på många vivor. Men överlag ger den ett fint helhetsintryck
Vid fler frågor kontakta mig
MVH Mille en
Användarprofil
Du måste vara inloggad för att se användarprofiler och skicka meddelanden.
Logga inAnnonsens metadata
Senast ändrad: 2026-06-17 kl. 21:48 ・ Annons-ID: 24155363