Bildgalleri
Husqvarna rider R112c -21
Säljes
23 000 kr
Varubeskrivning
Skick: Bra skick - varsamt använd
Säljer nu min åkerklippare då jag har köpt robot istället.
Köpte den våren 2021 och funkar felfritt och alltid varit lättstartad, har alltid servat den med ny olja varje säsong som allra minst, alltid köpt original grejer. Väldigt lättkörd och smidig maskin tack vare midjestyrningen.
Sitter hydrostat på den så det är bara till att gasa och bromsa.
Inför denna säsongen så har jag gjort följande:
*Slipat knivarna, håller säkert flera säsonger till.
*Bytt olja
*Bytt luftfilter
Kommer även skicka följande:
*Nya original knivar (som sagt de som sitter på håller några säsonger till)
*Nytt bränslefilter
*Nytt tändstift
Det finns lite skavanker och märken men överlag så är den fin och alltid förvarats i garage.
Den har tappat några bokstäver där det står ”Husqvarna” på bakdelen men det är bara kosmetika.
Hör av er om ni har frågor eller funderingar!
Storprutare behöver inte göra sig besvärade, jag har ingen panik att bli av med den.
Säljes i befintligt skick, endast swish vid en affär.
Användarprofil
Du måste vara inloggad för att se användarprofiler och skicka meddelanden.
Logga inAnnonsens metadata
Senast ändrad: 2026-06-17 kl. 19:13 ・ Annons-ID: 24130567