Bildgalleri
Säljer Sony ministereo utan högtalare.
Säljes
Frakt från 69 kr + köpskydd 71 kr
Trygga affärer med Frakt med köpskydd
Efter leverans har du 24 timmar på dig att kontrollera varan. Om något är fel med varan får du tillbaka dina pengar.
Varubeskrivning
Skick: Bra skick - varsamt använd
Varumärke: Sony
Hej!
Säljer,
Sony, ministereo med radio FM, AM , Bas/ diskantval och CD, härligt tystgående. Fungerar UTMÄRKT!
Utan högtalare🔊 , men det finns billiga separata högtalare på Blocket.
Märket på högtalaren har egentligen ingen betydelse, viktigt att Ohm och Watt stämmer.
Praktisk, med tanke på att den är så liten.
Genom att välja begagnat istället för nytt, skonar vi klimat och miljö.
CD: n är på tillbakagång.
Så, passa på, medan den finns kvar!
Tack för att du besökte min annons!
Välkommen åter!
Mvh!
Valle.
Användarprofil
Du måste vara inloggad för att se användarprofiler och skicka meddelanden.
Logga inAnnonsens metadata
Senast ändrad: 2026-06-21 kl. 09:25 ・ Annons-ID: 24072662