Bildgalleri
Säljer en mycket fin kostym
Säljes
Frakt från 39 kr + köpskydd 73 kr
Trygga affärer med Frakt med köpskydd
Efter leverans har du 24 timmar på dig att kontrollera varan. Om något är fel med varan får du tillbaka dina pengar.
Varubeskrivning
Skick: Mycket bra skick - som ny
Storlek: M
Varumärke: Dressmann
Färg: Grå
Kostym (Dressmann) – Slim fit – använd endast 2 gånger
Säljer en mycket fin kostym från Dressmann som endast använts vid två tillfällen (skolavslutning i 9). I mycket gott skick – nästan som ny!
Beskrivning:
Stilren och bekväm kostym i slitstark ullstretch som andas bra och håller formen hela dagen. Perfekt till fest, skolavslutning, student eller andra tillfällen.
Ingår:
Kavaj (slim fit, två knappar, fickor fram + bröstficka) Storlek 48 regular
Byxor (slim fit, pressveck, 4 fickor) Storlek 32/32
Väst (justerbar i ryggen) Storlek M
Material:
Kavaj & byxor: 53% polyester, 45% ull, 2% lycra
Väst: 40% ull, 58% polyester, 2% elastan
Färg: Charcoal (mörkgrå)
Passform: Slim fit
Skick: Mycket fint skick, sparsamt använd
Perfekt för dig som vill ha en snygg kostym till bra pris!
Finns i Göteborg Kan hämtas eller skickas mot fraktkostnad.
Hör av dig vid frågor!
Användarprofil
Du måste vara inloggad för att se användarprofiler och skicka meddelanden.
Logga inAnnonsens metadata
Senast ändrad: 2026-04-29 kl. 12:06 ・ Annons-ID: 22793716