Blocket Fordon webbinarium: från showroom till skärm – dags för digital bilförsäljning

Blocket Fordon webbinarium

Från showroom till skärm – dags för digital bilförsäljning

I det här webbinaret djupdyker vi i ämnet digital bilförsäljning. Framtiden är redan här och många kunder förväntar sig att kunna göra hela eller delar av köpresan online. I en färsk undersökning svarade tre av tio i åldersgruppen 18–29 år att de köpte sin senaste bil online.
Så här ser agendan ut – se hela från start till slut eller välj det som ni tycker verkar mest intressant:
00:00 – 09:00 Emelie Storsten Filling, försäljningsdirektör på Blocket Fordon hälsar välkommen. Ni får även ta del av insikter och spaningar tillsammans med vår analytiker Amanda Björner. Hon uppdaterar oss om semesterfordon, begagnatmarknaden för bilar och om vår senaste lansering premiumannonser.
09:00 – 23:00 vår affärsutvecklare Marcin Stepman oss en övergripande analys av digital bilförsäljning – både på global och svensk nivå.
23:00 – 35:00 Carl Winte, produktchef, berättar om hur digital bilförsäljning fungerar på Blocket. Var är vi idag och vad kan ni förvänta er av oss framöver?
Tack för att ni tittar!
Schibsted logo
Blocket är en del av Schibsted.
Schibsted ansvarar för hanteringen av din data på den här webbplatsen.Läs mer