Bildgalleri
Orange pedal baby "stack" harley benton 112
Säljes
5 000 kr
Varubeskrivning
Skick: Okej skick - synligt använd
Här har ni en riktigt smart och härlig förstärkare.
Så, orange pedal baby (för er som inte vet) är ett class a/b slutsteg varpå man kopplar in sina pedaler och får en ren representation av ljudet helt enkelt. Jag har använt den till en neural cortex sam en fender tonemaster pro med sjukt bra resultat.
De två kabinetten är harley benton 12or. Ena är orginal med vintage 30 och den andra är "moddad" med skumgummi, en celestion v type, samt att man kan ha den öppen eller stängd.
Så vad är det som är så himla smart då?
Jo! Man kan blanda och mixa precis som man vill, utan att vara rädd för impedans och sånt tekniskt mumbojumbo. Ja, ok.. kanske inte exakt hur som helst, men nästan. En liten spelning, ta med en tolva, större spelning ta med båda. Eller om du vet att det står ett kabinett på scenen redan. Ta bara med pedal babyn Ha en hemma och en i repan. Koppla in pedal babyn i polarens 412 och blås ut fönstren i repan! Ja, oändliga möjligheter alltså! Den har eq som funkar jättebra för att kompensera för olika kabinett och rum.
Ja, så är det.
Helst säljer jag allt på ett bräde för 5000:-
Annars,
1200:- st för lådorna.
3500:- för babyn
Kan även skickas i ett rätt tungt paket men då får vi göra upp det utanför blocket för gränsen är 20 kilo med blocketpaketet.
Mvh Ossian
Användarprofil
Du måste vara inloggad för att se användarprofiler och skicka meddelanden.
Logga inAnnonsens metadata
Senast ändrad: 2026-06-25 kl. 15:28 ・ Annons-ID: 24319428