Bildgalleri
Släpvagn/crossläp
Säljes
19 000 kr
Varubeskrivning
Skick: Bra skick - varsamt använd
Hej säljer nu mitt crossläp då jag köpt skåpbil istället
Har funkat perfekt till att åka iväg med både långa o korta sträckor. De är bra lastutrymme med 2 quickload fästen så man kan lasta 2 hojar utan massa spännband.
De sitter även nytt drag+handbroms,
nya stänkskärmar, en micro och lite ljud ifall men vill liva upp stämningen i depån lite😉
Besiktad till 2026/07/31 o ser inga problem att de inte skulle gå igenom igen (kan eventuellt besiktas vid intresse)
De negativa är att handtaget till bakdörrarna är bortplockat då de kärvade och ser ut o va nått universalt, finns flera lås till dörrarna så inget jag lagt energi på att fixa. (Sista bilden)
Ett mycket fint släp som är perfekt om man vill åka iväg eller köra med polarna helt enkelt
Bara att höra av sig om de är några frågor, MVH Niklas
Användarprofil
Du måste vara inloggad för att se användarprofiler och skicka meddelanden.
Logga inAnnonsens metadata
Senast ändrad: 2026-06-22 kl. 14:07 ・ Annons-ID: 24240842