Bildgalleri
(1/1)
15 tums baslåda med slutsteg
Säljes
3 500 kr
Be säljaren att skicka med Frakt med köpskydd! Det är säkert, snabbt och du får varan hem till dig. Läs mer
Varubeskrivning
Säljer nu min egengjorda basslåda.
En 15 tums bass från death bounce på 2400w max samt ett slutsteg från sound digital på 3000w vid 1ohm låda byggd enligt ritning av BRL. Köpte allt nytt förra året så allt är i nyskick bassen är knappast inspelad.
Kablar och allt sånt kan följas med för en några hundra för den som behöver
Säljer då jag inte har plats med den i bilen längre och behöver frigöra utrymme för annat! Hör av er om ni har några frågor!
Obs: Knappen för att visa hela beskrivningen har bara en visuell effekt.
Användarprofil
Du måste vara inloggad för att se användarprofiler och skicka meddelanden.
Logga inAnnonsens metadata
Senast ändrad: 2026-06-22 kl. 12:48 ・ Annons-ID: 21198621