Säljer ett gäng kursböcker (totalt 8st) som använts i programmet Marknadskommunikation och IT. Vid köp av flera böcker kan ett paketpris diskuteras.

Samtliga böcker är i nyskick, utan antecningar eller överstrykningar.

Böckerna kan även skickas om köparen står för fraktkostnaden.

Cindi Howson. (2014). Successful Business Intelligence. Upplaga: 2. ISBN: 9780071809184.
Pris: 200:- (nypris: 369:-)

Jesper Blomberg. (2003). Projektorganisationen - kritiska analyser av projektprat och praktik. ISBN: 9789147072347.
Pris: 200:- (nypris: 369:-)

John R. Anderson. (2014). Cognitive Psychology and its implications. Upplaga: 8. ISBN: 9781464148910.
Pris: 400:- (nypris: 836:-)

Klaus Pohl. (2010). Requirements Engineering; Fundamentals, Principles and Techniques. ISBN: 9783642125775.
Pris: 500:- (nypris: 1012:-)

Nikos Macheridis. (2009). Projektaspekter, Kunskapsområden för ledning och styrning av projekt. Upplaga: 3. ISBN: 9789144054766.
Pris: 150:- (nypris: 288:-)

Nils Brunsson. (2010). Företagsekonomins frågor. ISBN: 9789186203559.
Pris: 100:- (nypris: 201:-)

Sara Rosengren & Henrik Sjödin. (2011). Reklam - förståelse och förnyelse. ISBN:
9789147090082.
Pris : 250 (nypris: slutsåld)

Signe Hedlund. (2007). Akademisk argumentation; Att skriva övertygande uppsatser. ISBN: 9789147087549.
Pris : 100 (nypris: 147:-)

Ulf Maunsbach & Ulrika Wennersten. (2015). Grundläggande immaterialrätt. Upplaga: 3. ISBN: 9789140695734.
Pris : 250 (nypris: 419:)
Spara

Logga in för att spara annonsen

Logga in