Modellår
2019
Fordonstyp
Fyrhjuling/ATV
Pris exklusive moms: 91 920kr,
CF Moto C-Force 1000 STÖRSTA FYRHJULINGEN!
Mätarställning: 0 mil
Färg: Orange
Typ: 4-hjuling

Utrustning

  • lyxiga kvävgasdämpare
  • ny superb servostyrning

SVERIGENYHET!!!! 1000cc med extra låg lågväxel. Ludo Et Potest Incipere "eller" Spelet kan börja "- så har kejsaren alltid meddelat lanseringen av grandiösa gladiatorspel i antikens Rom. Vi meddelar också framkomsten av vår kejsare - den största och starkaste gladiator som någonsin har lämnat produktionslinjen i CF MOTO-fabriken. X1000 EPS är här för att visa upp och bevisa varför det är en av de mest efterfrågade fyrhjulingarna det senaste decenniet! Fantastisk 85 hk prestanda, toppklassiga komponenter från välrenommerade tillverkare, fram och bak differential och mycket mer ... Gladiator X1000 4x4, i kombination med extrem utrustning och ett fantastiskt pris, gör nyheten en klar favorit! Gladiator X1000 V-twin EPS Den fantastiska kraften i den helt nya 1000 ccm (960, 6 cc) motorn med 85 hk / 79 Nm toppkraft, i kombination med den beprövade CV Tech (Kanada) och Bosch (GER) clutchless ger en helt ny dimension av arbete, resor och underhållning. Stora körkvaliteter stöds av den nya Progressive Power Steering (EPS) som standard och det helt nya bakhjulsupphängningssystemet, vilket möjliggör avancerade slag av moderna, helt justerbara kvävgasdämpare. Användningen av två differentierar (100% fastsättbar front, topplåda självlåsande American Eaton differential ) ökar körkvaliteten till de bästa manövrerbara quadsna för både normal och extrem terräng. Andra viktiga nyheter ären helt ny SmartShift med optimerat långsamt växel för massiv vridmoment effektivitet eller förbättrad motorsmörjning. Hela kylsystemet har också genomgått modernisering, vilket har upp till 35% högre effektivitet och säkerställer högre motorkylningseffektivitet vid tunga arbetsapplikationer. Kraften överförs av Gladiator X1000 till drivaxelns axel via den beprövade, underhållsfria CVTech clutchless variatorn, vilket säkerställer omedelbart gasrespons. Naturligtvis kan framhjulet kopplas elektroniskt. Växellådan möjliggör framåt och bakåt körning för normal användning och reducerat, super långsamt växel för arbete och släpvagnsdragning. Den nya Eaton helautomatiska självlåsande bakre differentialen med 100% grepp är också ny! Bromskraften säkerställs med ett högdimensionerat hydrauliskt bromssystem med 4 skivor med pansarbromsslangar. Gladiator X1000 har helt nya high-end helt justerbara kvävgasdämpare. Denna toppmoderna, långslagiga upphängning säkerställer en bekväm och bekväm åktur på stora stötar och alla typer av terräng. Den nya fronten kommer med massiva dubbeldimensionerade dubbla A-armar och bakre bakarmar. De uppåtböjda undre främre armarna ökar i grunden redan den höga markfrigången och passerar genom svår terräng. Bredare spårbredden och det nya bakhjulsupphängningssystemet säkerställer högre sidostabilitet och total körkänsla. Gladiator X1000 är redan utrustad med en kraftfull elektrisk vinsch